Мосенерго відключили світло, що робити

звернутися до Контактного центру за телефоном: +7 (499) 550-9-550 з 08:30 до 20:30 (тільки за наявності електронної пошти)

Як підключити світло, якщо його відключили?

Якщо відключення відбулося за борги з постачання електроенергії, необхідно: Сплатити в повному обсязі суму заборгованості. Звернутися до постачальника та отримати рахунок на оплату послуги повторного підключення.

Куди звертатися, якщо відключили світло без попередження?

У разі постійного відключення світла без попередження громадяни мають право подати скаргу на організацію, яка здійснює постачання електроенергії до наступних інстанцій.

  1. Ресурсопостачальна організація …
  2. Прокуратура …
  3. Росспоживнагляд.
  4. Органи місцевого самоврядування …
  5. Фіксація порушення