Посадові обов'язки спеціаліста з охорони праці Контроль роботи співробітників організації щодо відповідності вимогам охорони праці: нагляд за інструктуванням, його проведення, організація робіт із співробітниками після затяжних відпусток, лікарняних та ін.
Що входить до обов'язків охорони праці?
Що входить до обов'язків працівника в області охорони праці
- Дотримання вимог охорони праці …
- Правильне використання обладнання.
- Правильне застосування ЗІЗ та СКЗ.
- Проходження навчання (інструктажів) з охорони праці …
- Повідомлення роботодавця про несправності …
- Повідомлення роботодавця про ситуації, що загрожують життю та здоров'ю
Що є основним завданням охорони праці?
Основне завдання охорони праці – запобігання виробничому травматизму та професійним захворюванням та мінімізація їх соціальних наслідків.