Що робить маркетолог у компанії

Маркетолог – це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та переваги аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого зараз вимагають потенційні покупці.

Що має робити маркетолог у компанії?

Основні функції маркетолога у компанії Дослідження ринку та активності наявних на ньому конкурентів. Упорядкування списку цінних споживача показників товару. Його видозміна та вдосконалення відповідно до вимог ринку. Формування цін протягом усього процесу розподілу.

Що головне у роботі маркетолога?

Найголовніше для маркетолога – це розуміти своїх споживачів. Власні дослідницькі навички виявлення тем, що обговорюються цільовою аудиторією, і манери вести дискусії можуть надати корисну службу при підготовці кампаній з просування.