Чим займається SMM-фахівець Завдання SMM-фахівця – збільшення впізнаваності бренду, залучення клієнтів, реклама в соцмережах, у деяких випадках – продаж товарів та послуг. Сммщик розробляє стратегію просування, аналізує інтереси цільової аудиторії, виявляє конкурентів, слідкує за новими трендами в ніші.2 квіт. 2021р.
У чому полягає робота Сммщика?
Обов'язки SMM-менеджера Добиватися результатів для бізнесу – наприклад, продавати товари або послуги прямо зі сторінки в соцмережі, збільшувати охоплення та трафік на сайт, розуміти, як розвивати свої майданчики, нарощуючи аудиторію та її активність. Спілкуватися з передплатниками — важливий обов'язок SMM-Фахівця.
Що має вміти робити SMM-фахівець?
Які обов'язки виконує SMM-менеджер
- Розробка стратегії просування компанії. …
- Створення контенту, постановка завдань дизайнеру, публікація постів згідно з контент-планом.
- Комунікації з передплатниками. …
- Залучення нових передплатників. …
- Аналіз показників. …
- Тестування нових інструментів.