Що робити в магазині

Якщо продавець хамить під час обміну чи повернення купленого товару, це вже привід звернутися до Росспоживнагляду. Скаргу в цю службу можна написати письмово та надіслати поштою, але набагато зручніше та швидше зробити це по інтернету через форму зворотного зв'язку, що є на офіційному сайті Росспоживнагляду.

Що робити, якщо тобі нахамили в магазині?

Якщо з Вами неввічливо чи грубо обійшлися в магазині, кафе чи іншому місці надання відплатних послуг, виконання робіт чи місці продажу товарів, необхідно зажадати книгу відгуків та пропозицій і зробити в ній запис про те, що сталося.

Як правильно відповідати на хамство?

Хами нападають тільки в тому випадку, коли вважають битву заздалегідь виграною, тому досить часом спокійно сказати: «Припиніть» та її ввічливіший варіант: «Я прошу вас у присутності всіх припинити розмовляти зі мною в такому неповажному тоні».