Як користуватися сканером із ноутбука

Як сканувати документ на принтері та надіслати на комп'ютер?

Як сканувати з принтера на комп'ютер

  1. відкрийте меню "Пуск";
  2. зайдіть до «Панель управління»;
  3. перейдіть у вкладку "Обладнання, звук" / або "Пристрої та принтери" для Windows 7 і далі "Принтери";
  4. виберіть рядок "Почати сканування".

Як відсканувати документ зі сканера на комп'ютер?

Сканування з комп'ютера (Windows)

  1. Покладіть оригінал на скло сканера або пристрій автоматичної подачі документів.
  2. У меню [Пуск] виберіть [Всі програми], а потім [Presto! …
  3. У меню [Файл] клацніть [Вибрати джерело…].
  4. У діалоговому вікні [Виберіть джерело] виберіть сканер а потім натисніть [OK].