Як сканувати документ на принтері та надіслати на комп'ютер?
Як сканувати з принтера на комп'ютер
- відкрийте меню "Пуск";
- зайдіть до «Панель управління»;
- перейдіть у вкладку "Обладнання, звук" / або "Пристрої та принтери" для Windows 7 і далі "Принтери";
- виберіть рядок "Почати сканування".
Як відсканувати документ зі сканера на комп'ютер?
Сканування з комп'ютера (Windows)
- Покладіть оригінал на скло сканера або пристрій автоматичної подачі документів.
- У меню [Пуск] виберіть [Всі програми], а потім [Presto! …
- У меню [Файл] клацніть [Вибрати джерело…].
- У діалоговому вікні [Виберіть джерело] виберіть сканер а потім натисніть [OK].