Як працює Ретаргет?

Повернути користувача на сайт за покупкою допомагає ретаргетинг. Це реклама для цільової аудиторії, яка вже заходила на ваш сайт, додаток чи соцмережі. Ретаргет аналізує, який товар переглянув користувач і через 2–3 хвилини показує йому рекламу цього товару на іншому сайті.

Щоб запустити ретаргетингспочатку потрібно зібрати базу користувачів. Для цього потрібно поставити на сайт пікселі згенеровані рядки програмного коду, які дозволяють рекламним сервісам відстежувати користувачів. Потім потрібно завантажити цю базу у потрібний сервіс, створити оголошення та запустити рекламну кампанію.

Ретаргетинг називається інструмент, що націлює рекламні оголошення на тих користувачів, які виконували одну з таких дій: вже відвідували ваш сайт; взаємодіяли з вашим мобільним додатком; відвідували ваші соцмережі/дивилися ваше відео на Youtube.

Запуск ретаргетингу

  1. Встановіть лічильник Яндекс. Метрики, який збиратиме дані про вашу аудиторію.
  2. Виберіть у інтерфейсі Директа автоматичні сегменти для націлювання реклами. …
  3. Створіть кампанію у Директі. …
  4. Налаштуйте кампанію, використовуючи дані про відвідувачів.