Як правильно написати претензію в магазин

Споживач повинен вказати у претензії дату та адресу місця, де він купив товар, його вартість та розмір витрат, пов'язаних з придбанням товару (наприклад, вартість доставки, встановлення товару, консультації фахівця), а також описати виявлену нестачу та обставини її виявлення.

Як правильно та грамотно скласти претензію?

Претензія складається з наступних елементів:

  1. "Шапка".
  2. Заголовок.
  3. Фактичні підстави (опис ситуації, фабула).
  4. Правові основи.
  5. Розрахунки неустойки, відсотків.
  6. Вимоги.
  7. Термін та порядок відповіді.
  8. Можливі наслідки при негативній відповіді чи невідповіді на претензію.

Як правильно написати претензію на повернення товару до магазину зразок?

У претензії обов'язково слід зазначити:

  1. найменування товару;
  2. за якими ознаками споживач дійшов висновку у тому, що товар не відповідає критеріям якості;
  3. яких дій він чекає від продавця;
  4. дату покупки;
  5. ціну товару, яку покупець сплатив комерсанту;