Споживач повинен вказати у претензії дату та адресу місця, де він купив товар, його вартість та розмір витрат, пов'язаних з придбанням товару (наприклад, вартість доставки, встановлення товару, консультації фахівця), а також описати виявлену нестачу та обставини її виявлення.
Як правильно та грамотно скласти претензію?
Претензія складається з наступних елементів:
- "Шапка".
- Заголовок.
- Фактичні підстави (опис ситуації, фабула).
- Правові основи.
- Розрахунки неустойки, відсотків.
- Вимоги.
- Термін та порядок відповіді.
- Можливі наслідки при негативній відповіді чи невідповіді на претензію.
Як правильно написати претензію на повернення товару до магазину зразок?
У претензії обов'язково слід зазначити:
- найменування товару;
- за якими ознаками споживач дійшов висновку у тому, що товар не відповідає критеріям якості;
- яких дій він чекає від продавця;
- дату покупки;
- ціну товару, яку покупець сплатив комерсанту;