Як правильно написати вивести на роботу

Як правильно запитати щодо роботи?

Після привітання не треба запитувати: «А які у вас вимоги?» Правильніше буде: "У чому полягає робота? Які обов'язки потрібно буде виконувати?» Тим самим ви одразу покажіть свій професіоналізм. Якщо роботодавець захоче дізнатися, чи відповідаєте ви необхідним вимогам, він сам вас про це запитає.

Як правильно написати резюме для роботи?

Резюме має бути коротким, на 1—2 сторінки формату А4, та структурованим. Опишіть у резюме релевантний вакансії досвід роботи та досягнення в цифрах, якщо це можливо. Напишіть супровідний лист до резюме і опишіть у ньому переваги, які дозволяють саме вам обійняти цю посаду.