Дякую, що знайшли час написати нам. Просимо про те, що сталося. Ми намагаємося, щоб у кожного клієнта залишилося лише позитивне враження про товар. Шкода, що розчарували вас.13 лют. 2023р.
Як грамотно відповісти на негативний відгук?
Сказати «дякую» можна так:
- «Дякую за відгук/зворотній зв'язок».
- «Дякую, що повідомили нам про це».
- «Дякую, що поділилися своїми враженнями».
- "Дякую за теплі слова".
- «Дякую вам, що не залишили цей випадок поза увагою».
- «Дякую, що вибираєте нас».
Як подякувати за негативний відгук?
Від імені всі компанії просимо вибачення за завдані незручності. Дякуємо Вам за відгук. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть номер замовлення та контактну інформацію для зв'язку з Вами.