Як правильно відповісти на негативні відгуки

Дякую, що знайшли час написати нам. Просимо про те, що сталося. Ми намагаємося, щоб у кожного клієнта залишилося лише позитивне враження про товар. Шкода, що розчарували вас.13 лют. 2023р.

Як грамотно відповісти на негативний відгук?

Сказати «дякую» можна так:

  1. «Дякую за відгук/зворотній зв'язок».
  2. «Дякую, що повідомили нам про це».
  3. «Дякую, що поділилися своїми враженнями».
  4. "Дякую за теплі слова".
  5. «Дякую вам, що не залишили цей випадок поза увагою».
  6. «Дякую, що вибираєте нас».

Як подякувати за негативний відгук?

Від імені всі компанії просимо вибачення за завдані незручності. Дякуємо Вам за відгук. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть номер замовлення та контактну інформацію для зв'язку з Вами.