Зміни вносяться до правового акту, а не додатку до нього, це має бути відображено і в заголовку, і в пункті про внесення змін. (наказ)…» має містити пункт «Внести зміни до розпорядження (наказ)…» з обов'язковим зазначенням дати, номера та назви документа, до якого вносяться зміни.
Як правильно вносити зміни до документа?
7.3.3 Зміни у паперові оригінали документів вносять: – закресленням; – підчисткою (змивкою); – зафарбовування білим кольором; – Введенням нових даних; – заміною листів або всього документа; – введенням нових додаткових листів та/або документів; – винятком окремих листів документа.
Як правильно оформити наказ про внесення змін?
Що можна змінити у документі:
- замінити слова, цифри;
- виключити слова, цифри, речення, а також структурні одиниці тексту (розділ, частина, пункт, підпункт тощо).
- викласти щось у новій редакції;
- доповнити окремими словами, цифрами чи реченнями, а також цілими структурними одиницями;