Як розрахувати бюджет на рекламу?

Для розрахунку застосовуйте формулу:

  1. СПП = сума рекламних витрат/кількість залучених відвідувачів
  2. Конверсія = ПР*100/КЛ
  3. ПР – кількість продажів за певний період часу.
  4. КЛ – загальна кількість клієнтів за певний період часу.
  5. СЧ = Сума покупок / Кількість замовлень
  6. СЧ – середній чек.
  7. СП – сума покупок.

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази = охоплення × частота
  2. Кліки = покази × CTR / 100%
  3. ЦД = кліки × конверсія/100%
  4. бюджет=Кількість показів×CPM/1000.
  5. бюджет=кількість кліків×CPC.
  6. CPA = сума витрат на рекламу/ число цільових дій
  7. денний бюджет=загальний бюджет/ число днів

Jun 16, 2022

За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, що залишилася після покриття всіх витрат та відрахування коштів у резервний фонд підприємства. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, та розраховує під неї бюджет.