Для підключення поштової скриньки до amoCRM потрібно зайти до розділу Пошта та натиснути "Ще" (у правому верхньому кутку). На даному етапі потрібно заповнити поле email-адресу, система автоматично визначить провайдера.
Хто може підключити особистий e-mail amoCRM?
Персональна поштова скринька може підключити будь-який користувач amoCRM. При листі, що входить, не буде створюватися заявка в "Нерозібраному". Але якщо існує в системі контакт із email-адресою відправника, то лист відобразиться у картці. Надсилати листи з такої поштової скриньки може лише власник.
Для чого підключати спільну поштову скриньку amoCRM?
Така скринька доступний для використання всім менеджерам, яким дозволено доступ у розділі "Налаштування" – "Користувачі" і у них поставлена галочка в пункті "Пошта". При вхідному листі з незнайомої email-адреси буде автоматично створено заявку у розділі "Угоди" на етапі "Нерозібране" у вибраній воронці.