Як зробити смм стратегію

Як скласти стратегію СММ?

Зміст:

  1. Цілі і завдання SMMстратегії
  2. Крок 1. Визначити концепцію спільноти
  3. Крок 2. Сформувати цілі та завдання
  4. Крок 3. Визначити цільову аудиторію
  5. Крок 4. Вибрати соціальні мережі
  6. Крок 5. Дослідити репутацію бренду та проаналізувати конкурентів
  7. Крок 6. Затвердити KPI.
  8. Крок 7. Сформувати контент-план

Що входить до SMM стратегії?

SMMстратегія допомагає на трьох рівнях: 1 – Стратегічний: що ви робитимете в найближчий квартал або рік і як це наблизить вас до потрібного для бізнесу результату. 2 – Тактичний: як цей конкретний пост у рамках місячного контент-плану допоможе підвищити продаж, впізнаваність чи лояльність.