Як скласти стратегію СММ?
Зміст:
- Цілі і завдання SMM–стратегії
- Крок 1. Визначити концепцію спільноти
- Крок 2. Сформувати цілі та завдання
- Крок 3. Визначити цільову аудиторію
- Крок 4. Вибрати соціальні мережі
- Крок 5. Дослідити репутацію бренду та проаналізувати конкурентів
- Крок 6. Затвердити KPI.
- Крок 7. Сформувати контент-план
Що входить до SMM стратегії?
SMM–стратегія допомагає на трьох рівнях: 1 – Стратегічний: що ви робитимете в найближчий квартал або рік і як це наблизить вас до потрібного для бізнесу результату. 2 – Тактичний: як цей конкретний пост у рамках місячного контент-плану допоможе підвищити продаж, впізнаваність чи лояльність.